Resultaten

Wat gaat een leerling doen nadat zijn of haar tijd bij ons op school erop zit? Er zijn verschillende mogelijkheden.

Waar gingen onze leerlingen na school naartoe?

In schooljaar 2022-2023 stroomden 5 leerlingen uit. Alle 5 de leerlingen stroomden door naar het vso.

Kwamen onze leerlingen direct op de juiste plek?

We besteden heel veel tijd en aandacht aan het vinden van geschikte uitstroomplekken en we bereiden onze leerlingen goed voor. Maar liefst 100% van onze leerlingen zit nog op de plek waar ze na onze school naartoe gingen. Onze schoolnorm is behaald. Hier zijn we heel blij mee.

Klopt dit met wat wij van deze leerlingen verwachtten?

In schooljaar 2022-2023 is 100% van onze leerlingen uitgestroomd volgens onze verwachting. Dat wil zeggen 5 van de 5 leerlingen gingen naar de plek die twee jaar daarvoor in hun OPP stond vermeld. De landelijke norm van 75% haalden we.